close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שעון נוכחות דיגיטלי שיחסוך לכם זמן בחישובי השעות בצורה יעילה, קלה ופשוטה

מערכת שורשיב ניסן, תשפ06/04/2020

בעסקים רבים אין מנוס משימוש במספר מערכות טכנולוגיות אשר מקלות עלינו את העבודה וחוסכות לנו הוצאות גדולות יותר. אחת מהמערכות הנחוצות ביותר היא מערכת שעון נוכחות דיגיטלי

תגיות:
שעון זה ניתן לראות בכל מסגרת המכילה בתוכה מספר רחב של עשרות עד מאות עובדים. השעון מאפשר מעקב מדויק ומדוד באופן יעיל של שעות העובדים בארגון וזאת בכדי לחסוך את הצורך בעובד נוסף.

דיווח מתמיד אודות נוכחות העובדים בארגון
שעון נוכחות דיגיטלי מספק בראש ובראשונה דיווח יומיומי ועקבי אודות נוכחות העובדים בארגון. דיווחי הנוכחות מאפשרים, הן לעובד עצמו והן למעביד, לדעת שקיים מכשיר נטרלי הסופר את שעות העבודה מרגע הגעת העובד לארגון ועד יציאתו מבלי שניתן לערוך ולשנות את שעות העבודה.
/>קיומו של מכשיר זה מונע התעסקות רחבה ולא נעימה במקרים בהם העובדים או המעבידים יטענו שרישום השעות, אם נעשה באופן ידני, אינו תואם את נוכחות העובד בארגון. דבר שהיה חל לא פעם בארגונים רבים טרם עידן שעון זה.

הפיצ'רים השונים הקיימים בתוכנה
התוכנה של השעון הדיגיטלי הינה מתקדמת ומאפשרת פיצ'רים רבים אשר יקלו את חייכם, הנה כמה דוגמאות למה ניתן למצוא בתוכנה: חישוב שעות עבודה והסכמי עבודה, דוחות שעות עבודה ונוכחות עובדים, מערכת הרשאות וסיסמאות, סנכרון טביעות אצבע בין שעונים, חלוקה לחברות או סניפים ומחלקות או מיקומים, חלוקה למשמרות, טבלאות חגים, טבלאות חופש, טבלאות מחלה והיעדרות, ייבוא וייצוא נתונים מתוכנות אחרות, תמיכה בתאריך או בלוח שנה עברי וממשק לתוכנת שכר.

מהם סוגי שעון נוכחות דיגיטלי הבולטים כיום בשוק?
ניתן להצביע על מספר סוגי שעון נוכחות דיגיטלי שיש כיום לחברות טכנולוגיות להציע:.
- שעוני נוכחות מגנטים: מדובר על שעוני נוכחות בתצורתם הראשונה כשכל עובד בארגון או החברה מקבל כרטיס מגנטי שבאמצעותו הוא מעדכן את שעות הכניסה והיציאה בעבודה. מדובר במכשירים אמינים אשר לרוב מועדפים על ארגונים קטנים יותר. מנגד, שימוש בשעונים מסוג זה משאיר פתח למקרים בהם עובדים יכולים להערים ולסמן כניסה ויציאה מהעבודה מבלי שבאמת נכחו שם פיזית. חסרון נוסף נוגע לעובדה שלאורך זמן קיים בלאי של הכרטיסים עצמם.

- שעוני נוכחות ביומטריים - אלו נחשבים לשעונים ברמת פיתוח גבוה יותר כשניתן להבחין כיום בין שני סוגים עיקריים:
הסוג הראשון: שעון נוכחות ביומטרי באמצעות טביעת אצבע. בשעונים אלו מתקיים זיהוי של טביעת האצבע של כל עובד כשידוע שלכל אדם קיימת טביעת אצבע שונה מהאחר. לא פעם קורה שקילוף העור אצל אנשים מסוימים גורם לשעון לא לזהות את טביעת האצבע.
הסוג השני: שעון נוכחות מתקדם אף יותר וזאת באמצעות זיהוי פנים או עין. אלו נחשבים לשעונים המתקדמים ביותר בשוק וניתן לראות אותם בחברות הייטק בעיקר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה